Jordbruksverkets webbplats kommer att vara stängd tisdagen den 12 december klockan 17-21 samt onsdagen den 13 december klockan 20-24. Det innebär att du inte heller kan använda Jordbruksverkets e-tjänster. Anledningen är ett vi gör ett större tekniskt arbete.
Jordbruksverket.se använder kakor (cookies) för att fungera på ett bra sätt. Här kan du läsa mer om hur vi använder kakor.
Jordbruksverkets startsida
Enklare tillsammans
Mina Sidor: Version: 2.7.3 Tid: 20171002-1339

Vanliga frågor och svar om e-legitimation

Jag vill skaffa Mobilt BankID – hur ska jag göra?

Jag vill använda Mobilt BankID hos min konsult – hur ska jag göra?

Jag kan inte logga in och signera med min e-legitimation

Jag kan inte logga in med e-legitimation i Chrome

Jag kan inte skriva under med e-legitimation i Internet Explorer 11

Jag får felmeddelande: ”klientcertifikat ej bifogat” från Nordea

Min e-legitimation hos andra men inte hos er. Varför?

Jag hittar inte uppgifter om min verksamhet på Mina sidor. Varför?

Jag ska hjälpa en annan person men kan inte logga in. Varför?

Min e-legitimation fungerar inte längre. Vad ska jag göra?

Vad är en e-legitimation?

Hur skaffar jag en e-legitimation?

Varför ska jag ha e-legitimation?

Hur kan jag veta om jag redan har en e-legitimation?

Hur vet jag om min e-legitimation fungerar?